رئیس کل دادگستری استان سمنان: راننده تریلی فراری کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و روانه زندان شد 

15:24 - 11 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۲۴۶۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان سمنان: راننده تریلی فراری کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و روانه زندان شد 
رئیس کل دادگستری سمنان گفت: در پی وقوع سانحه برخورد یک دستگاه تریلی با خودروی پژو ۴۰۵ در بلوار قائم سمنان، راننده تریلی فراری کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و روانه زندان شد. 

خبرگزاری میزان- محمد جعفر عبدالهی گفت: در پی وقوع سانحه برخورد یک دستگاه تریلی با خودروی پژو ۴۰۵ در بلوار قائم سمنان، راننده تریلی فراری کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و روانه زندان شد

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: صبح روز (۳۰ مرداد) بود که یک دستگاه تریلی با خودروی پژو ۴۰۵ در بلوار قائم سمنان برخورد و منجر به بروز حادثه شد.

عبدالهی ادامه داد: به محض وقوع این اتفاق به دادستان مرکز استان دستور داده شد تا نسبت به بررسی علت وقوع با بررسی ابعاد مختلف اعم از علت تردد تریلی در شهر، آن هم در ساعات اولیه روز و انگیزه بروز این حادثه ورود قانونی و جدی را معمول و دستورات لازم را به ضابط عام صادر کند.

عبدالهی گفت: علیرغم گمانه زنی‌های مختلف در خصوص علت وقوع حادثه؛ در تحقیقات اولیه مشخص شد، اختلاف در مقدار توزین کالای حمل شده در بارنامه با مقدار تحویل داده شده به دریافت کننده، عامل ایجاد اختلاف بین طرفین بوده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: متأسفانه راننده تریلی از ناحیه کمر دچار آسیب شده و چند روزی در مرکز درمانی برای حصول بهبودی نگهداری و همچنین تحت نظارت پلیس بوده که از بیمارستان فرار می‌کند.

عبدالهی، تصریح کرد: به محض اطلاع مقام قضایی با صدور نیابت قضایی به استان‌های مختلف، درکمتر از ۲۴ ساعت راننده تریلی فراری شناسایی و به دادسرای عمومی و انقلاب سمنان معرفی و تفهیم اتهام انجام و به علت عجز از تودیع وثیقه روانه زندان می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اتهامات راننده تریلی گفت: حمل و نگهداری مواد مخدر از نوع شیشه به میزان یک گرم و ۲۷ سانت و آلات استعمال مواد مخدر صنعتی از نوع پایپ، شروع به قتل عمدی، اخلال در نظم عمومی، الصاق پلاک وسیله نقلیه دیگری به خودرو، ایراد صدمه بدنی عمدی با برخورد عمدی به خودرو پژو ۴۰۵، تخریب جداول و درختان شهرداری است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، تصریح کرد: به همشهریان توصیه می‌شود، در صورت بروز اختلاف نظر، علاوه بر اینکه با سعه صدر رفتار کنند، با مراجعه به مراجع قضایی که با میانجیگری درصدد رفع اختلاف هستند، از انتقال خصومت به درون شهر و انظار عمومی خودداری و منجر به بروز حوادث ناگوار و جبران ناپذیر نشوند، زیرا دستگاه قضایی تاب بروز اخلال در نظم عمومی و خدشه دار شدن امنیت روانی جامعه را نداشته و برخورد قانونی و البته عبرت آموزی را رقم می‌زند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *